Thursday, September 17, 2009

Vintage Ray-Ban WAYFARER FOLDING

Ini model Ray-Ban yang paling saya sayang sekali. Beli pada 15.05.1999 dan masih elok digunakan sehingga sekarang.... Seminggu pakai 7 kali, sebulan pakai 30 kali, setahun pakai 365 kali...sekarang usia dia dah 10 tahun (1999-2009)..secara kasar boleh kata tiap ari saya pakai...tapi hingga sekarang masih elok dan berkualiti...sekarang anda yakin dengan kacamata Ray-Ban USA ? Saya pasti anda akan faham kenapa saya (dan org2 lain) minat kacamata Ray-Ban by Baush&Lomb bagai nak rak! Alah membeli, menang memakai.

*Brand Ray-Ban by Bausch&Lomb USA
*WAYFARER FOLDING
*G-15 lenses
*Frame France (matte black).
*Size 54mm
*10 years old!


Cop 'Ray-Ban' pada lense kanan (mata pemakai) telah hilang akibat saya gosok terlalu kuat semasa lap untuk bersihkan satu masa dulu..menyesal betul...

Model yang sangat popular sehingga kini dikalangan peminat produk Baush&Lomb ini..

Ringan dan selesa dipakai kerana material buatan yang amat baik dan berkualiti...

Boleh dilipat-lipat sehingga jadi kecil...

unik dan bergaya...

model pilihan kebanyakan celebriti Hollywood...ye ke?

emblem trademark yang masih jelas dan bersih

kiri dan kanan masih ada lagi...

trademark...

model yang sentiasa diburu...

nombor siri produk pada 'kaki' kiri tiap2 model ini (ada juga yang tertera pada sebelah kanan kaki untuk model2 tertentu..check it out!)