Sunday, January 23, 2011

GOOBERZ Military Laser Pointer - SOLD


Belum reda dengan King Seiko Square yang saya siarkan semalam hari ni kita menjamu mata pula dengan sebijik jam pelik dan unik era 90an...Berpakaian ala2 tentera komando...memang ke'military'an nyer begitu terserlah sekali dengan uniform hijau dan senjata laser pemusnah pemain bolasepak negara jiran kt sisi beliau tu...

GOOBERZ MILITARY
-enjin quartz (tak tau mana ropanya sbb aku tak bukak pun)
-part jam ni sumer masih ori dan teruna lagi
-kaler body dan strap masih lawa dan tak kelihatan buruk pun lagi
-senjata laser predator tu tak berfungsi dah tapi boleh dibaiki dan belum sempat pegi baiki
-last sekali nak kabor, jam ni aku pakai sendiri jer wat masa ni tapi kalau ada yang berkenan tahap tak boleh tidor malam hubungi aku untuk dapatkan penawarnya...kita dua je yang tau, masyarakat setempat tak tau...hehehehhe...


Jenama jam ni memang sangat gah pada sekitar tahun 1990 an dimana waktu tu aku masih belum ada minat pada jam dan masih belum mampu beli jam ni tatkala seorang kawan aku dah pun pakai dan menayang-nayang pada kami sekalian yang ada untuk kepuasan diri beliau yang agak eksyen masa tu..maklum la jam hebat...boleh fire orang dari jauh...hehehehhe


Semua specs jam ni masih original....susah dah nk jumpa kalau nak compare dengan Casio G-Shock memang model ni jauh lagi susah nak dapat di era sekarang ni..Walaupun jam ni model lama dan aku jangkakan ia berumur sekitar lebih 10 tahun tapi luminous pada semua marker dan jarum masih cemerlang memancarkan sinar ketika suram atau gelita...lagi satu aku kagum pada dial dia yang bersih benor sampeikan tak melampau la aku katakan macam masih baru keluar kedai gaya nya..iyer chorrr betoiii....