Monday, April 16, 2012

Barangan COCA-COLA -SOLD

Sedikit barangan Coca-Cola untuk peminat koleksi barangan ini.
Semua barang yang dipamerkan ini adalah original keluaran syarikat Coca-Cola dan bukan re-issue items atau pun tiruan. Usia setiap barang tak dapat saya hujahkan tetapi apa yang pasti ia adalah barang2 Coca-Cola lama.
Kalau minat sila contact : 016-5385356 Zul Putera

Ada 3 jenis barangan yang telah disatukan sebagai pakej bagi memudahkan urusan.
Set gelas Italia 90, 2 biji gelas Coke dan Beg Olimpik 1988.

1. BEG bercop sempena sukan Olimpik 1988. Masih elok dan tiada sebarang kerosakan atau koyak. Hanya perlu basuh untuk kembalikan seri.

2. GELAS BER COP COKE tu ada 2 bijik disertakan, yang berbaring tu saiz besar dan yang berdiri di tepinya bersaiz kecil sikit.


3. SET GELAS WORLD CUP 1990. Ada 6 bijik gelas sebagai satu set. Keadaan masih elok dan kategori NOS. Ia dibuat sempena kejohanan bola sepak Piala Dunia yang berlangsung di Itali pada tahun 1990. Ia bukanlah keluaran dari Itali tetapi ia tetap original dari pengedar Coca-Cola di negara kita.


Barang2 ni mungkin kelihatan tak bermakna kepada yang tak berminat tapi kepada pengumpul tegar koleksi Coca-Cola ia bagaikan harta yang tak ternilai harganya. Perasaan puas menyelubungi diri andai dapat kumpul dan kumpul sebanyak mungkin koleksi seperti ini.
Barang lama tetap jadi buruan!