Monday, June 10, 2013

Box OMEGA ORIGINAL (used) -RM250

Jenama jam ni tak perlu nak diperkenalkan lagi. Seluruh dunia horologi tau yang OMEGA ni jam tangan jenama hebat. So segala yang berkaitan secara langsung dengan Omega berstatus hebat dan bernilai tinggi. Tidak terkecuali juga box lama yang teman nak let go ni.

 Masih elok secara keseluruhan. Sikit2 kesan dimakan usia tu tidak dapat dielakkan tapi tapi totally masih segak bergaya.

 Stand for display yang diletakkan di dalam box boleh dikeluarkan dan boleh dipamerkan secara berasingan dari box. Satu kelainan yang ditonjokan berbeza dengan kebanyakan box jam lain yang menggunakan seketul 'bantal' sebagai tempat display jam dalam box.

 Sebagai makluman, box ni agak berat dan tegap juga pada penilaian teman. Tak pasti apa material di dalam balutan merah luar box ni yang menjadikan dia agak berat dan teguh.

 Rupa paras dari tepi kalau jam Omega kita ditayangkan pada tetamu di hari lebaran yang bakal tiba nih...pasti teruja tetamu tengok...

 Tu dia, stand display dia bukan saja boleh alih keluar tapi ada terpampang cop OMEGA pada bahagian utama. Memang lawa dan unik box ni. Jam dalam box tu Orient je sebagai pelakon gantian.

Gelong display tu dibalut dengan kemasan baldu merah.