Monday, August 10, 2009

TITONI COSMO KING BRACELET (NOS) - SOLD


Bracelet yang masih belum digunakan untuk Titoni Cosmo King. Beli dari seorang kawan dan juga peminat jam dari Pahang. Asalnya nak guna sendiri tapi tak jadi sebab saya memang lebih suka pakai strap kulit atau getah untuk jam2 kegemaran yang sering saya pakai. So sekarang nak jual balik la dari tersimpan jer...

Untuk bukaan lug 20mm bagi Cosmo King kesayangan anda. Memang susah nak cari walau di kedai jam sendiri. Kalau nasib baik boleh jumpa dan dapat murah tapi kalau silap2 jumpa tapi harga terlalu mahal dari biasa...biasa la barang dah memang dah habis stok sekian lama...harga pun melambung tinggi la kan....

Bracelet yang agak jarang didapati dengan kualiti yang belum dipakai, tah dari mana la kawan saya tu boleh dapat pulak barang ni hehhehe...tapi kalau takde orang berkenan pun takpe boleh jugak jadi sebahagian dari koleksi bracelet yang saya ada...hehehe...banyak lagi harta karun saya yang belum dipamerkan kat blog ni...tunggu...
.
Sesuai untuk lilitan pergelangan tangan lelaki dewasa, ni kira saiz panjang standard, memang tak pernah potong lagi..maklumlah barang NOS....

Jenama : TITONI
Model : Cosmo King (Silver)

Jenis : Bracelet stainless steel untuk Cosmo King (NOS)

Jenis buckle: Folding clasp stainless steel

Lebar bukaan bracelet untuk lug : 20mm
Status :
New Old Stock/Masih belum digunakan